Over Dutch Media Week
Dutch Media Week is hét podium voor de media. Hier ontmoeten professionals uit de creatieve (media)industrie, gebruikers, jong talent en studenten elkaar. Dutch Media Week gaat over de media van de toekomst en de impact hiervan op de sector en samenleving. Hier komen alle disciplines uit de media met elkaar in contact om van elkaar te leren, ideeën uit te wisselen en samen te creëren.
De afgelopen jaren was Beeld & Geluid de drijvende kracht achter de Dutch Media Week. Met prachtig geproduceerde events voor en met zakelijke relaties, het onderwijs, makers en algemeen publiek kunnen we terugkijken op gedenkwaardige momenten.
Om relevant te blijven en de steeds veranderende mediasector te ondersteunen, werkt een regiegroep, bestaande uit Beeld & Geluid, Gemeente Hilversum, ROM Midden Nederland, MediaStages, Hilversum Marketing, Dutch Game Association en Media Campus NL, aan een nieuwe opzet voor het evenement.
De B2B-programmering is direct gekoppeld aan de drie thema’s van de breed gedeelde innovatie-agenda van de media-industrie. Dutch Media Week 2024 was een eerste opstap naar een geheel nieuwe opzet vanaf 2025. Media Campus NL zal een belangrijke rol spelen in de toekomst van het event, en dat in samenhang met programma’s als Cross Media Café’s 2.0, PizzaTalks, etc.
Heb je vraag? Neem contact op met:
Vivian Opsteegh – Vivian.Opsteegh@mediacampus.nl
John Leek – jleek@beeldengeluid.nl