Dutch Media Week toont van 30 september tot en met 10 oktober de ontwikkeling van de media en de impact ervan op mens en maatschappij. Samen met een groot aantal partners belichten, stimuleren en promoten we de vele prachtige ontwikkelingen en initiatieven in de Nederlandse media-industrie.

Be Humane
Voor het jaarthema 2021 hebben wij gekozen voor Be Humane. De hele coronaperiode werd eens en te meer duidelijk dat menselijkheid de wereld overeind houdt. We staan voor de uitdaging om ons gedrag te veranderen en ons anders tot elkaar te verhouden. Boosheid en polarisatie groeien, maar ook de behoefte om de boel bij elkaar te houden en nieuwe rituelen te bedenken. Welke rol spelen media daarin?

“Dutch Media Week biedt een veelzijdig platform aan stemmen. Ik was blij met de ruimte om in mijn Mediarede kritisch te kunnen reflecteren op de stand van de journalistiek en mediamakerij.”– Madeleijn van den Nieuwenhuizen, columnist en wetenschapper

Hybride-event
In verband met de onduidelijkheid en regelgeving rondom de corona-crisis kiezen we voor een hybride vorm van programmering voor alle doelgroepen.

Contact
Wil je deel uitmaken van deze enerverende week? Heb je een bijzonder event dat je graag onder de aandacht wil brengen of wil je bij een bestaand event aansluiten?
Neem contact op met een van onze relatiemanagers.
Persvragen? Neem een kijkje op onze pers-pagina.