Mediastages brengt jong talent en creatieve industrie samen
Nederland zit boordevol jong talent dat staat te popelen om een succesvolle start te maken in de creatieve industrie. Daarnaast zijn bedrijven continu in beweging en op zoek naar innovatieve, creatieve en frisse blikken. Daarom organiseert Mediastages, het stageplatform in de creatieve industrie, een digitale stagemarkt en talkshow tijdens Dutch Media Week waarin jong talent en de industrie elkaar ontmoeten.
Van 5 tot en met 9 oktober oriënteren studenten zich op de industrie en komen zij (digitaal) in gesprek met meer dan 40 potentiële stage-werkgevers (denk aan; EO, Warner Bros, Stingray, Endemol Shine NL & NewBeTV). Ook host Mediastages dagelijks live-evenementen en online talkshows waarin mediaprofessionals meer vertellen over hun carrière-keuzes.
Er zijn nog een aantal plekken beschikbaar voor de digitale stagemarkt tijdens Dutch Media Week. Neem contact op met belinda.gelsema@mediastages.nl voor de mogelijkheden.
*De digitale stagemarkt tijdens Dutch Media Week wordt eenmalig gratis opengesteld voor (nieuwe) organisaties. Bij de vorige digitale stagemarkt waren maar liefst 5.000 studenten aanwezig. Hiervan hebben 750 studenten gesolliciteerd op een vacature.