Een van de drijvende krachten achter Dutch Media Week 2020 is de Programma Advies Raad, de Programma Advies Raad is een multidisciplinaire groep zeer ervaren mensen. De leden van deze raad komen uit de wereld van games, media-onderwijs, professionele events (Dutch Design Week), kunstmatige intelligentie, media-innovatie, interactie-ontwerp, mediamakers en cultureel ondernemerschap.

De adviesraad voedt het team van Dutch Media Week met advies, kennis en inspiratie om het meeste uit het evenement te halen. Zo werd bijvoorbeeld het thema van dit jaar, ‘Anytime Anyplace’, bepaald tijdens een werksessie van de Programma Advies Raad en het kernteam van Dutch Media Week.

Mede dankzij de inzichten van de Programma Advies Raad kan Dutch Media Week doorontwikkelen om zo het ultieme mediafestival neer te zetten.

 

De Programma Advies Raad bestaat uit de volgende leden:

  1. Walter Amerika – Founding Director van Cl3 – LinkedIn en website
  2. Reinout te Brake – Founder van Game-Consultant.com – LinkedIn en website
  3. Jim Stolze – CEO bij Aigency – LinkedIn en website
  4. Laura Veenema – Creative Director bij NewBe – LinkedIn en website
  5. Mirjam van der Lubbe – Partner bij van Eijk & Van der Lubbe – LinkedIn en website
  6. Jeroen Ankersmit – Voorzitter directie bij MBO College Hilversum – LinkedIn en website
  7. Marjolein de Boer – Directeur en programmaleider bij Academie voor Cultuurmanagement – LinkedIn en website
  8. Samya Hafsaoui – Schrijver o.a. bij ROSE stories – LinkedIn en website
  9. Geert-Jan Bogaerts – Head of Digital Media bij VPRO – LinkedIn en website
  10. Tarik Yousif – Directeur van HKU School of Media – LinkedIn en website