Business Days Archieven - Pagina 2 van 4 - Dutch Media Week

Cross Media Café

Cross Media Café: Spatial computing In het Cross Media Café van 3 oktober verkennen we hoe het fenomeen ‘spatial computing’ – de verzamelterm voor AI, AR, VR en sensortechnologie – de deur opent naar een futuristisch landschap van interactie en beleving. Het biedt talloze mogelijkheden voor de media- en entertainmentindustrie om het publiek op nieuwe […]

SPOT035: Zakelijke doelen bereiken met AI

Spot035 inspiratie- en netwerkevent Ontdek hoe de laatste innovaties, waaronder AI-tools, je onderneming naar een hoger niveau kunnen tillen en leer met studenten hoe je ChatGPT gebruikt voor je website. Oud-langebaanschaatser Ben van der Burg is tegenwoordig commercieel directeur bij Triple. Daarnaast maakt hij een podcast over technologie (De Technoloog) en heeft een wekelijkse column […]

IMTC 2023

Ook dit jaar weer een nieuwe editie van de IMTC tijdens Dutch Media Week. De top van de media-industrie komt samen voor een heerlijk diner en een gezellige, maar vooral inspirerende avond in Beeld & Geluid. De IMTC wordt georganiseerd door BM en Beeld & Geluid. Let op: dit is een besloten event

Publieke Omroep Talk

Publieke Omroep Talk – Hoe kun je AI voor jou laten werken   Samya Hafsaoui en Laurens Vreekamp nemen je mee in de wereld van A.I. Wat kan A.I. voor jou en je werkzaamheden betekenen en hoe kun je werken met deze tools? Na deze sessie ben je weer helemaal bij.

Business & Innovation

Tijdens de Business & Innovation Days op maandag 2 en dinsdag 3 oktober, kijken we samen met experts en pioniers naar de trends en ontwikkelingen binnen de media-industrie. Centraal staan de uitdagingen en kansen van nieuwe technologieën, zoals AI en spatial computing. Zo zal Ezra Eeman, kersverse Directeur Strategie en Innovatie bij de NPO, een […]

Agenda van ROM Utrecht voor media- en game-industrie

Over deze sessie De Regionale Ontwikkelingsmaatschappij Utrecht (ROM Utrecht) heeft een aantal focus ecosystemen aangewezen. Onder meer Digital Media: de Nederlandse media- en game-industrie, inclusief aanpalende en onderliggende technologie. ROM Utrecht heeft Deloitte gevraagd om dit ecosysteem samen met stakeholders in kaart te brengen. Zo kan een beeld geschetst worden van de Nederlandse media- en game-industrie als bron van economische groei en […]

De podcast als marketingtool voor de zakelijke markt

Steeds meer bedrijven en instellingen omarmen de podcast. Marketeers zien het als dé tool om je business in de spotlights te zetten. En niet voor niets; de populariteit van de podcast blijft groeien. Alleen al in het afgelopen jaar is het aantal luisteraars met 45% gegroeid (bron: Acast & Nielsen). Dit maakt de podcast nóg […]

Social Hour powered by RauwCC

Employer Branding Het is geen nieuws meer dat personeel vinden een flinke uitdaging is. Het is dus ook lastig om op een goede manier de aandacht te trekken van potentiële medewerkers. Manon Bode spreekt in deze aflevering met experts uit de praktijk over hoe zij employer branding inzetten bij deze uitdaging. Deze talkshow behandelt succesverhalen, […]

Social Hour powered by RauwCC

Employee advocacy: werknemers als ambassadeurs van jouw bedrijf   Employee advocacy is onmisbaar voor bedrijven. Maar Hoe pas je het goed toe? Hoe worden werknemers ambassadeurs van jouw bedrijf? Aan de hand van succesvolle praktijkvoorbeelden wordt hierover gesproken met de mensen achter hét platform voor employee advocacy: Social Seeder. Deze talkshow behandelt succesverhalen, fuck-ups, trends […]