Thema Dutch Media Week 2022 bekend!

Elk jaar is er een centraal thema dat door alle evenementen, talkshows en radioprogramma’s verweven wordt. Voor editie 2022 wil Dutch Media Week met dit centrale thema een moment van bezinning creëren in de dagelijkse digitale ratrace…

 

Door de pandemie is ons leven steeds digitaler geworden: boodschappen, winkelen, onderwijs, vergaderen; het kan allemaal online. De voortschrijdende technologie maakt steeds meer mogelijk, maar is dat een vloek of een zegen? Willen we ons leven nóg verder digitaliseren?

Ondertussen delen we ons leven en volgen we anderen via Instagram, Facebook, LinkedIn en TikTok. We staan continu in contact met anderen, maar is er nog wel echt verbinding?

Nieuws bereikt ons allang niet meer alleen via traditionele media als krant en journaal, maar ook 24/7 via online media. Hierdoor staat de informatiestroom altijd op ON. Is het dan nog wel mogelijk om OFF te gaan?

 

Dutch Media Week belicht van 3 tot en met 9 oktober alle kanten van deze vragen en dilemma’s, zodat daarna ieder voor zich kan bepalen: 

ON/OFF