Start KvK Business Challenge
Iedere bedrijfstak, dus ook de creatieve industrie, kent innovatie-uitdagingen. Uitdagingen waarvoor je de denk- en doekracht van andere slimme ondernemers goed kunt gebruiken. De Dutch Media Week editie van KVK Business Challenge brengt je, zowel online als fysiek, in contact met innovatieve mediabedrijven, start-ups, scale-ups, zelfstandige ondernemers en mkb-ondernemingen uit Nederland, Europa en de rest van de wereld.
KVK Business Challenge heeft al meer dan 1000 grote en kleine ondernemers met elkaar verbonden. Bedrijven uit verschillende sectoren (onder andere T-Mobile, Jaarbeurs, Heineken en KNVB) hebben eerder vraagstukken ingebracht, met succesvolle resultaten als gevolg. Op 5 oktober start een editie in samenwerking met Dutch Media Week om oplossingen te vinden voor uitdagingen in de creatieve industrie.
KVK Business Challenge brengt corporates en mkb/zzp-ondernemers online én fysiek met elkaar in contact om samen innovatieve, nieuwe business te ontwikkelen. Wil jij meer omzet en groei? En denk je dat jouw bedrijf een bijdrage kan leveren aan de uitdagingen waar corporates tegenaan lopen? Ga dan de challenge aan en wie weet zit jij straks aan tafel met een van de deelnemende bedrijven.
Stel je eens voor dat je samen met een corporate werkt aan een van de uitdagingen van de toekomst. Bijvoorbeeld op het gebied van water, gezondheid, voedsel, connectiviteit of energie. Je draagt bij aan een oplossing en brengt tegelijkertijd je (nieuwe) business in een stroomversnelling. Klinkt goed, toch?
Misschien is het een droom die nu nog ver weg lijkt, omdat je de kans nog niet zag. Als mkb’er heb je vaak niet de middelen die corporates wel hebben: een groot budget, uitgebreid netwerk en een enorme implementatiekracht. KVK Business Challenge brengt je in contact met corporates die zoeken naar innovatieve oplossingen voor wereldwijde uitdagingen. Het is dé kans om zaken te doen met grotere bedrijven en je idee werkelijkheid te maken. Word jij gekozen? Dan krijg je begeleiding om je project daadwerkelijk af te ronden én geld eraan te verdienen.
Op 5 oktober start een editie in samenwerking met Dutch Media Week om oplossingen te vinden voor uitdagingen in de creatieve industrie.
Partner: