Talkshow Business in media ‘Formats & Storytelling’

Donderdag 07 oktober 2021 - 12.00 - 13.00

Er zit business in media: hoe kun je met media je business laten groeien? En hoe ziet de business van media eruit? 

Deze business talkshow is gericht op opdrachtgevers van marketing, communicatie en mediaproductie, professionals uit de media-industrie en iedereen die is geïnteresseerd in de zakelijke kant van media en de mediabusiness.

Op basis van het thema van de dag interviewt Humberto Tan interessante ondernemers, topmanagers en experts van zeer uiteenlopende media- en media gerelateerde bedrijven. 

Vanuit zijn oprechte interesse en zakelijke nieuwsgierigheid praat hij met zijn gasten over de laatste ontwikkelingen en trends. Ook wil hij meer weten over hun bedrijf, proposities en hoe ze opdrachtgevers ondersteunen bij hun communicatie- en media-productie. Daarbij gaat hij op zoek naar de bijzondere verhalen, onontdekte pareltjes, indrukwekkende cases en de vaak verrassende oplossingen die zijn gasten te bieden hebben.

Er zijn talloze kanalen, media en middelen om je doelgroep te bereiken, maar dat zijn lege hulzen zonder aansprekende en boeiende content. Uiteindelijk draait het nog steeds om een goed idee, boeiende verhalen en pakkende formats. Tijdens deze aflevering presenteren we een aantal mooie voorbeelden van verhalen en formats die bedrijven produceren om hun boodschap of merk uit te dragen. 

Gasten:

Sil Geurtsen, Sil Hoofd Programma Ontwikkeling EndemolShine. Hij is verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van nieuwe formats en het door-ontwikkelen van bestaande (internationale) formats. Over het geheim van een goed format en de kracht van storytelling.

Willemijn Rijpma, Directeur On Track. Ahold Delhaize heeft samen met talloze partners zoals NS, Randstad en Microsoft. een online leerplatform gelanceerd dat de gebruikers helpt om zich te blijven ontwikkelen. Wat zit hierachter? Waarom hebben ze dit format gekozen? En waarom doen Ahold en al die partners dit? Hoe vertellen ze hun verhaal en wat denken ze hiermee te bereiken?

Martijn Smelt, Chief Marketing Officer Philips TV & Sound/TP Vision.
Philips stond aan de wieg van de eerste tv-uitzending in Nederland. Het merk is 70 jaar later – onder de vleugels van TP Vision – nog steeds baanbrekend. Vandaag de dag kijken we in Nederland kijken steeds meer televisie, en op steeds grotere schermen. Wat is het verhaal dat TP Vision vertelt? En hoe bereiken zij de  consument?

Eppo Van Nispen tot Sevenaer, Directeur Instituut voor Beeld & Geluid. Hij vertelt niet alleen over de verhalen die het Instituut voor Beeld & Geluid wil vertellen vanuit haar activiteiten en het museum dat nu vernieuwd wordt, maar ook over hoe beeld en geluid helpt de verhalen van Nederland te vertellen en bewaren én waarom Beeld & Geluid Partner is geworden van On Track en er een samenwerking is met TP Vision, waarmee vanmiddag een samenwerkingsovereenkomst is getekend.

Deze talkshow is fysiek te bezoeken. Meld je gratis aan, zodat je zeker bent van een plek. 

 

Info

Donderdag 7 oktober 2021 12.00 - 13.00
Locatie: Beeld & Geluid
Toegangsprijs:

Gratis

Coronatoegangsbewijs: ja