Business Days
Tijdens de Business Days van Dutch Media Week duiken we diep in de belangrijkste thema’s die de mediasector transformeren. Elke dag staat een ander actueel onderwerp centraal, waarbij experts uit de industrie hun inzichten delen over de toekomst van media en de impact hiervan op de sector en samenleving. Deze dagen bieden een uniek platform voor discussie en inspiratie. Door middel van keynotes, paneldiscussies, praktijkvoorbeelden en tijd om te netwerken krijgen mediaprofessionals de tools aangereikt om relevant te blijven in een snel veranderend medialandschap. Ontdek de kansen en uitdagingen die voor ons liggen en zorg dat je klaar bent voor de toekomst. Leer, luister en Level Up!
Future of Content Creation - 30 september
De media-industrie wordt compleet opnieuw gedefinieerd door technologische ontwikkelingen zoals generatieve AI en virtual production. Deze innovaties bieden nieuwe creatieve mogelijkheden, maar stellen mediabedrijven ook voor complexe strategische keuzes. Tijdens de Business Day: Future of Content Creation op 30 september worden de belangrijkste trends en uitdagingen besproken, en ontdekken we hoe bedrijven en professionals relevant kunnen blijven in deze dynamische markt.
Building a trusted media landscape - 2 oktober
De groeiende macht van techgiganten, het verlies van privacy en de invloed van algoritmes op nieuwsconsumptie zijn grote uitdagingen voor de mediasector. Tijdens de Business Day: Building a Trusted Media Landscape op 2 oktober duiken we dieper in deze kwesties. Inspirerende keynotes en interactieve discussies bieden inzichten in hoe mediabedrijven een betrouwbaar en toekomstbestendig medialandschap kunnen creëren.